Wednesday, July 11, 2007

佢真係以為我好掂



*我唧表情就如上圖*

上過佢幾堂課,佢就真係以為我好明要點教人...
真正一堂俾我地cs都無...佢以為我係天才,幾堂課就完全明白地concepts,就知要點教人...
雖然佢會係我教個班從旁協組,但係佢無明我真係無信心,沒ready去train人...
同佢講,就成日話我已經上過甘多班作旁聽,應該無問題...
大佬,我知你係好呖,但無代表個個都係甘嘛... :\
有時你教個陣,雖然俾左地example,但係我有時真係get無到你要表達地concepts...
我地真係無同channel唧人...

尼個entry會係中文皆因佢無識中文,除非佢用翻譯來幫手啦!!!

請勿對號入座!!!

No comments: